ارسال لایحه دوفوریتی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی |حداقل‌بگیران هم شامل متناسب‌سازی حقوق می‌شوند (۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش دما از فردا تا پنجشنبه فراهم شدن امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور فقط دانشجومعلمان سال آخر آموزگاری می‌توانند به کلاس درس بروند مهلت ثبت سفارش کتب درسی پایه‌‎های اول، هفتم و دهم؛ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ پلمب ۴۵ مرکز مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت نقش ویتامین‌های B و C در کاهش استرس ناشی از قرار گرفتن در هوای گرم خون‌های اهدایی ایرانی‌ها جزو سالم‌ترین‌های دنیاست اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۹ مرداد ۱۴۰۳) بازنشستگان را دریابید | فاصله حقوق بازنشستگان با «خط فقر» بیش از ۲۰ میلیون تومان است زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان
سرخط خبرها

معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۱۶۰۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
معدوم سازی یک تن مواد غذایی فاسد در مشهد
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در دهه نخست محرم امسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه شناسایی، جمع‌آوری و نابود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فرشید وفا اظهار داشت: ۴۷۰ کیلوگرم از مواد غذایی غیر بهداشتی شناسایی شده مربوط به شهر مشهد و بقیه مرتبط با سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی پنج هزار و ۵۴۴ بازدید بهداشتی و نظارتی از مساجد، تکایا، هیأت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، محل‌های برگزاری مراسم، موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که ۲ هزار و ۱۲۸ مورد از این بازدید‌ها در شهر مشهد صورت گرفته است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ۳۶۰ بازرس سلامت محیط این دانشگاه در امر کنترل و نظارت همکاری دارند که در این مدت ۹۸ بازدید مشترک نیز با همکاری سایر سازمان‌ها انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی ۲ هزار و ۱۹۰ بازدید از توزیع نذورات مربوط به مراسم‌های سوگواری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

وفا گفت: در این بازدید‌ها در مجموع پنج هزار و ۲۱۰ مورد کلرسنجی، ۱۷۹ مورد نمونه‌برداری آب شرب، سه هزار و ۳۲۴ مورد سنجش مواد غذایی و ۴۰۶ تذکر کتبی نیز صادر شده و موارد تخلف به صورت مکتوب به مراکز رسیدگی امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد و سایر شهرستان‌های تابعه اعلام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۳۴ مورد شکایات مردمی از وضعیت بهداشتی برپایی مراسم عزاداری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیدگی شده است و از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلفی که در حوزه‌های مختلف بهداشتی ملاحظه می‌کنند، بدون درنگ به سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->